021 68372040

هایک ویژن در نمایشگاه اینترسک 2019

(Total 1 Votes : 5 of 5)

29 / 11 / 1397
هایک ویژن

 

هایک ویژن، تامین کننده جهانی محصولات دوربین مداربسته و راه حل های نوآورانه امنیتی، آخرین نمایشگاه های خود را در Intersec 2019، بزرگترین نمایشگاه امنیتی در خاورمیانه، در تاریخ 20 تا 22 ژانویه در دبی، امارات متحده عربی، نمایش می دهد.
    "Binson Xu، رئیس منطقه ای Hikvision MENA، می گوید:" به عنوان بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه صنعت امنیتی در مناطق خاورمیانه و شمال آفریقا، Intersec یک رویداد است که هیکویژن هر سال برای ایجاد ارتباط با مشتریان و شرکای خود، منابع قابل توجهی را بسیج می کند. "

"نسخه 2019 از Intersec نشان دهنده دهمین سال حضور شرکت هیوکویژن در این رویداد بزرگ است که یک نقطه عطف برای ماست."

 

نشان دادن راه حل های مبتنی بر AI


راه حل هوشمند خرده فروشی Hikvision خرده فروشان را قادر می سازد تا با درک درستی از وضعیت کسب و کار خود با استفاده از دوربین های هوشمند، NVR ها و VMS،HikCentral در غرفه به دست آورند. بازدیدکنندگان می توانند محصولات، راه حل ها و خدمات مختلف Hikvision را در صنعت و صنایع مختلف تجربه کنند. زمینه های تعاملی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که در تجربه هوش مصنوعی غوطه ور شوند و قدرت فناوری AI را احساس کنند.
هایک ویژن راه حل های صنعتی AI را برای بازارها و برنامه های عمودی نشان می دهد. به عنوان مثال، راه حل هوشمند خرده فروشی Hikvision خرده فروشان را قادر می سازد درک روشنی از وضعیت کسب و کار خود را با استفاده از دوربین های مدار بسته هوشمند، NVR ها، و سیستم مدیریت ویدئو، HikCentral داشته باشند. بازدیدکنندگان همچنین قادر خواهند بود تا یک جعبه شن و ماسه در غرفه ببینند و نشان دهند که چگونه سیستم ترافیک هوشمند Hikvision (ITS) پلاک خودرو را برای مدیریت ترافیک و پارکینگ راه می اندازد.


 تورنیکت با ترمینال تشخیص چهره


علاوه بر این، غرفه دارای یک شبیه سازی کنترل دسترسی به ساختمان با تکنولوژی تشخیص چهره است. بازدیدکنندگان میتوانند از طریق یک تورنومنت دسترسی مجهز به ترمینال تشخیص چهره Hikvision پس از ثبت نام در پذیرش عبور کنند. در عین حال، یک دوربین شمارش افراد بالای تیر عرضی، مانیتورینگ زمان واقعی را فراهم می کند، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند این تکنولوژی قدرتمند درجه اول را تجربه کنند.

 
هایکویژن همچنین محصولات هوشمند، از جمله دوربین های Turbo HD 5.0 ​​AI، Easy IP 4.0 Series با تکنولوژی های AcuSense و ColorVu Hikvision و دوربین های یادگیری عمیق DeepinView را نمایش خواهد داد.

 

شرکای فن آوری میزبانی وب


بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا طیف گسترده ای از نوآوری ها و محصولات جدید را برای شرکت های Hikvision جدید مانند خانه های هوشمند، AutomationAt Intersec، Hikvision در اختیار شرکت های فن آوری غرفه قرار دهند، از جمله AxxonSoft، Ela-soft، Milestone Systems، Nedap، Seagate و غربی دیجیتال. نمایندگان هر یک از این شرکا در دسترس خواهند بود تا با بازدیدکنندگان درباره چگونگی ادغام آنها و تکمیل محصولات و تکنولوژی های Hikvision صحبت کنند.
بازدیدکنندگان همچنین می توانند طیف گسترده ای از نوآوری ها و محصولات را برای شرکت های جدید Hikvision مانند خانه های هوشمند (تحت مارک EZVIZ)، اتوماسیون صنعتی (Hik Robotics)، الکترونیک خودرو، ذخیره سازی داده هوشمند و غیره مشاهده کنند.

از Hikvision در غرفه SA-B12 بازدید کنید تا اطلاعات و فرصت های بیشتری را بیابید.