021 68372040

نصب دوربین های هایک ویژن در شرکت نفت توتال غنا

(Total 1 Votes : 4 of 5)

30 / 07 / 1397
هایک ویژن hikvision

Hikvision راهکار[1] امنیتی و سیستم های مداربسته تمامی ایستگاه های شرکت Total Ghana را ارائه می کند

Total Ghana، شرکت اصلی نفت و گاز غنا با بیش از 200 ایستگاه سرویس دهی در این کشور است. این کسب و کار نیازمند امنیت شبانه و روزی[2] نه تنها برای ساختمان های خود در Accra بلکه برای تعداد زیادی از ایستگاه های سرویس دهی خود است.

Total متعهد به ارائه محصولات نفتی با کیفیت و سرویس دهی به مشتری های خود از طریق راه های نوآورانه است. این به معنای این است که عملیات های خریداری شامل تمرکز بالای خودروها و عابرین است که در آن افراد با خودروها سوخت گیری می کنند و بین جایگاه های فروش جابه جا می شوند. این مسئله به چالش های امنیتی و ایمنی منجر می شود که زیر نظر داشتن تمامی آنها بدون سیستم امنیتی موثر امکان پذیر نیست.

 

امنیت کارگران و امکانات

با رشد مداوم کسب و کار، Total نیازمند راهکاری بود که امنیت ساختمان ها و ایستگاه های سرویس دهی که در سراسر کشور افتتاح می کرد را تامین کند. امنیت کارگران Total مهمترین مسئله بود و علاوه بر تامین امنیت ساختمان ها و ایستگاه ها، شرکت می خواست برای اطمینان حاصل کردن از مطابقت با روندهای امنیتی، نظارت بر عملیات های خود را اتوماتیک کند.

Total به Steehold مراجعه کرد که در غنا به محافظت از کمپانی هایی در صنایع سرویس های مالی، معدن، پتروشیمی و مخابرات شهرت دارد. وظیفه Steehold علاوه بر نصب سیستم جدید امنیتی، نظارت و مدیریت امنیتی حال حاضر در عملیات های Total  در سراسر غنا بود.

 

سیستم امنیت ویدیویی Steehold

"از زمانی که همکاری خود را با Steehold شروع کردیم، می دانستیم که چالش های امنیتی که کسب و کار ما با آنها مواجه هست را می فهمند."

مدیر Total می گوید "از زمانی که همکاری خود را با Steehold شروع کردیم، می دانستیم که چالش های امنیتی که کسب و کار ما با آنها مواجه هست را می فهمند. برای نمونه، ایستگاه های بنزین[3] به صورت 24 ساعت کار می کنند، بنابراین دوربین هایی برای ارائه تصاویر خوب در شرایط متفاوت نور مورد نیاز است و لازم است که ما بر مناطق داخلی و خارجی نظارت داشته باشیم. اگر دوربین ها فاقد برخی ویژگی ها باشند، تصاویری که ضبط می کنند ممکن است برای ارزیابی یا در صورت نیاز به عنوان مدرک مناسب نباشند. Steehold می دانست چگونه در عین ارائه ابزار نظارت موثر برای بهره وری عملیاتی و امنیت کارگران با این مشکلات مبارزه کند."

Steehold نیازمند سیستم نظارت ویدیویی و سیستم های دوربین مداربسته بود که ساختمان ها و ایستگاه های سرویس دهی Total  را از تمامی زوایا پوشش دهد. آنها دقیقا می دانستند که چه راهکاری نیازهای Total  را برآورده خواهد کرد.  

 

راهکار نظارت ویدیویی IP

ساموئل تاوایا، مدیر اجرایی Steehold می گوید "ما هایک ویژن را انتخاب کردیم زیرا می دانستیم که دوربین های آنها بر پایه نوآوری و کیفیت استوار هستند و در شرایط مختلف بهترین تصویر را بدست می دهند که به کسب و کار Steehold کمک می کند."

بدنبال مشورت گسترده با اعضای Total، طرح نهایی راهکار نظارتی برای اماکن و ایستگاه های سرویس دهی شامل 120 دوربین IP Hikvision بود که امکان نظارت 24 ساعته با کیفیت بالا در ساختمان ها و ایستگاه های سرویس دهی Total در سراسر غنا را فراهم می کرد.  

 

NVR و دوربین های IP 3.0  Hikvision هایک ویژن

دوربین های IP 3.0 Hikvision دارای تعداد قابل توجهی از تکنولوژی های نوآورانه برای مقابله با نور کم، نور شدید و شرایط آب و هوایی سخت است

این دوربین ها دارای تعداد قابل توجهی از تکنولوژی های نوآورانه هستند که در عین ارائه تصاویری با کیفیت بالا، با شرایط نور کم، نور شدید و آب و هوای نامساعد مقابله می کند. از دیگر توانایی های این دوربین ها دنبال کردن جسم، line crossing، شناسایی مزاحمت[4] و شناسایی حرکت است و قادر هستند که هشدار ها را به کار بیاندازند تا کارمندان امنیتی از هر رفتار مشکوکی آگاه شوند.

در قلب این راهکار، NVR هایک ویژن قرار دارد که تا 12 ترابایت از تصاویر ضبط شده تمامی دوربین ها را در خود ذخیره می کند.

 

دوربین های IP، PoE و انکودر های ویدیو

در حالی که Total می خواست به سیستم IP ارتقا پیدا کند اما در دوربین های مدار بسته بسیار سرمایه گذاری کرده بود و می خواست دوربین هایی که عملکرد خوبی داشتند را نگاه دارد. Steehold انکودرهای ویدیویی hikvision را نصب کرد که سیگنال های آنالوگ دوربین ها را به دیجیتال تبدیل می کند. این انکودرها به NVR متصل شده اند و سیستم با آنها مانند سایر دوربین های IP برخورد می کند.

Steehold دوربین های IP را بدلیل اینکه PoE (Power over Ethernet) هستند نصب کرد به این معنا که انرژی و داده از طریق یک کابل اترنت تغذیه می شود که نتیجتا نصب آن را آسان می کندو نیازی به قرار دادن آنها در کنار پریز برق نیست.

 

سیستم نظارت ویدیویی راه دور Hikvision

شرکت Total هم اکنون از مزایای سیستم تازه نصب نظارت ویدیویی    Hikvision  بهره می برد

شرکت Total هم اکنون از مزایای سیستم تازه نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بهره می برد. این سیستم Steehold را قادر می سازد تا تمامی تجهیزات Total و ایستگاه های سرویس دهی جدید آن را از راه دور در مرکز کنترل Accra زیر نظر داشته باشد.

آقای تاوایا می گوید "ثابت شده است که به کارگیری تکنولوژی نوآورانه Hikvision در راهکار نظارتی ما برای اینکه اپراتورهای امنیتی مزاحمت ها، دزدی، و خرابکاری در عملیات های Total را تشخیص دهند حیاتی است. با تصاویر شفاف شبانه و روزی و همچنین ویژگی هایی که اپراتورهای امنیتی را از هرگونه رفتار مشکوک آگاه می کنند، مطمئن هستیم که می توانیم به Total برای پاسخ سریع به هرگونه نفوذ کمک کنیم."

 

چشمان مراقب IP برای ایمنی عملیاتی

سیستم مداربسته هایک ویژن همچنین به اپراتورهای Steehold کمک می کند تا از راه دور روند انجام کارها در تمامی ساختمان های Total را زیر نظر داشته باشند که این مسئله باعث می شود تا سرپرست ها[5] برای پیشرفت گردش کار و اطمینان از ایمنی کارگران، روندها را بهبود ببخشند.

مدیر Total  می گوید "در Total، ایمنی کارمندان از بیشترین اهمیت برخوردار است. داده هایی که Steehold  از طریق سیستم نظارت ویدیویی hikvision جمع آوری کرده بود  در کمک به ما برای امن نگاه داشتن کارمندانمان و سازگار کردن عملیات ها با سیاست های ایمنی نقشی اساسی داشت. این مسئله راه مشخصی برای اطمینان از دنبال کردن سیاست های ایمنی و نبود تهدید خطرناک برای کارمندانمان را ارائه کرد.  

 

شناسایی مزاحمت

دوربین های امنیتی Hikvision تصاویر زنده و ضبط شده 24 ساعته از تجهیزات بدست می دهند که کمک می کنند تا از رعایت پروتکل های ایمنی اطمینان حاصل شود

با بکارگیری راهکار امنیتی steehold که بر مبنای سیستم نظارت ویدیویی Hikvision استوار است، امنیت افزایش یافته Total، امکانات و ایستگاه های سرویس دهی این شرکت را در مقابل متخلفین، دزدها و خرابکارها مصون کرده است و به طور خاص خسارت هایی که در نتیجه دزدی در ایستگاه های سرویس دهی بوجود می آمد را به حداقل رسانده است.

علاوه بر آن، دوربین های امنیتی Hikvision تصاویر زنده و ضبط شده 24 ساعته از تجهیزات بدست می دهند که کمک می کنند تا از رعایت پروتکل های ایمنی اطمینان حاصل شود. برای نمونه، این کار باعث افزایش قابل توجه مطابقت کارمندان با قوانین PPE (تجهیزات حفاظتی شخصی) در اماکن Total شده است که نتیجه آن پیشرفت بلافاصله و مستقیم در ایمنی بوده است.

 

ادغام آسان و همه جانبه

نصب و ادغام آسان با CCTV های حال حاضر Total شرکت Steehold را قادر ساخت تا یک راهکار نظارت ویدیویی مقرون به صرفه، بهینه و پیشرفته را ارئه کند.

Steehold هم اکنون در حال برنامه ریزی برای استفاده از سیستم های نظارت ویدیویی بسیار پیشرفته هایکویژن Hikvision به عنوان بخشی از راهکارهای پاسخ امنیتی و اورژانسی برای سایر مشتری های خود است تا به آنها در کاهش حداکثری تهدیدات امنیتی و افزایش بهروه وری و ایمنی عملیاتی کمک کند.  

 

 

 

[1] Solution

[2] Around the clock

[3] Petrol

[4] Intrusion

[5] Supervisor