021 68372040

تیم منطقه ای هایک ویژن شمال شرقی با Mission 500 همکاری می کند

(Total 1 Votes : 5 of 5)

26 / 12 / 1397
ساختمان دفتر هایک ویژن چین

اعضای تیم در مرکز منابع آموزشی معلم بین المللی در شرق هارتفورد، کانتی تشکیل می شوند تا کیت های مراقبتی را مرتب کنند و کالاهای مدرسه را اهدا کنند
ایالت هارتفورد، کانتی فوریه. 27، 2019 - کارکنان شرکت هایکویژن آمریکا، یکی از پیشگامان تجهیزات سخت افزاری و راه حل های نرم افزاری، با موسسه غیر انتفاعی Mission 500 برای جمع آوری 250 کوله پشتی با وسایل مدرسه برای دانش آموزانی که در شرق هارتفورد، مدارس 1 در منطقه Conn هستند همکاری می کند.
اعضای تیم منطقه ای شمال شرقی هایکویژن داوطلبانه در مرکز منابع آموزشی معلمان جهانی Vision در شرق هارتفورد، کانتی مرکز جهانی منابع بین المللی داوطلب شدند. انبارهای مرکز منابع اهدای یادگیری و کلاس های آموزشی را برای معلمان مدارس مقدماتی مدارس 1 ارائه می دهند. مدارس 1 عنوان دارای جمعیت بزرگی از خانواده های کم درآمد هستند. لوازم جانبی کوله پشتی با کمک های مالی از Hikvision خریداری شد.
"این یک تجربه ارزشمند بود برای همکاری با تیم Hikvision در طول فصل تعطیلات برای کمک به کودکان کم درآمد در جامعه شرق هارتفورد. تام نولان، مدیر مشارکت های استراتژیک گفت: این سال، دهمین سالگرد ماموریت 500 است و ما از مشارکت گسترده سازمان هایی مانند هیکویژن هیجان زده شده ایم که متعهد به پیشرفت در راه های خلاقانه برای لمس کردن زندگی با افزایش تأثیر مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی هستند. برای ماموریت 500.
"تیم منطقه ای شمال غربی هایک ویژن می خواست زمان ما را برای دادن مجدد به جوامعی که در آن کار می کنند سرمایه گذاری کند. ما از طریق ماموریت 500 متوجه شدیم که کوله پشتی پر از لوازم مدرسه در جامعه مورد نیاز است و بیشترین تاثیر را بر کودکان در شرق دارد. آندره گرکو، مدیر فروش Hikvision، گفت: "هارتفورد." او افزود که هفت عضو تیم Hikvision در مرکز منابع معلم ملاقات کردند و روزنامه را برای کوله پشتی مراقبت و نوشتن پیام های تشویقی به دانشجویان در کوله پشتی گذاشتند و همچنین به باز کردن و دسته بندی کالا اهدا شده از خرده فروشان کمک کرد.
ماموریت 500 یک سازمان غیر انتفاعی است که با صنعت امنیتی برای خدمت به نیازهای کودکان و جوامع در بحران کار می کند. شریک فعال Mission 500 در طول سال 2018، کارکنان Hikvision در چندین رویداد داوطلب شرکت کردند، از جمله سوم مسابقات سالانه 500 فوریه هاکی کلاسیک Toronto، Security 5K / 2K در ISC West در ماه آوریل، و سفر خبری Puerto Rico نوامبر که در آن کارمندان Hikvision کمک به قربانیان طوفان ماریا خانه های خود را بازسازی کرد.


درباره Hikvision:
Hikvision یک تولید کننده جهانی و تامین کننده محصولات و راه حل های امنیتی و سیستم های دوربین مدار بسته است. Hikvision با یک نیروی کار و تحقیق گسترده و با مهارت فراوان، مجموعه ای کامل از محصولات و راه حل های جامع برای طیف وسیعی از بازارهای عمودی را تولید می کند. علاوه بر صنعت امنیتی، Hikvision به دستیابی به چشم انداز درازمدت خود به فناوری های هوشمند خانه، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو گسترش می یابد. محصولات Hikvision نیز اطلاعات کسب و کار قدرتمند را برای کاربران نهایی ارائه می دهند که می توانند عملیات کارآمد تر و موفقیت تجاری بیشتری را فراهم کنند. Hikvision متعهد به بالاترین کیفیت و ایمنی محصولات خود است، Hikvision شرکای را تشویق می کند تا از بسیاری از منابع هشدار دهنده امنیت سایبری مانند Hikvision Cybersecurity Centre استفاده کند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما در www.hikvision.com مراجعه کنید.