021 68372040

راه حل های دقیق نظارت و HikCentral Platform هایک ویژن

(Total 1 Votes : 5 of 5)

29 / 12 / 1397
دوربین مدار بسته هایک ویژن

 راه حل های دقیق نظارت و HikCentral Platform هایک ویژن در فروشگاه های خرده فروشی Miniso

صنعت خرده فروشی به طور مداوم به دنبال یافتن راه های جدید برای مرتبط بودن در سایه خرید آنلاین است. محققان پیشبینی رشد 17.5 درصدی در تجارت الکترونیک در خرده فروشیهای جهانی در سال 2021 را پیشبینی کردهاند که از 13.7 درصد در سال 2019 افزایش یافته است. زمانی که نام تجاری طراح Miniso فروشگاههای جدیدی را در لهستان باز کرد، از تکنولوژی Hikvision استفاده میکردند تا بتوانند فروش بهتری داشته باشند.

تیم مدیریتی Miniso چندین سؤال خاص برای ایجاد فروشگاه های جدید خود داشتند.

بهترین محصولات برای فروش

آنها افرادی را به عنوان مردم عادی به فروشگاه ها فرستادند که تمرینی بسیار وقت گیر و پر هزینه بود.

چگونه ما میفهمیم که استراتژی بازاریابی ما کار می کند؟ نرخ تبدیل خریدهای چیست؟ مناطق گرم در فروشگاه چیست و آیا این ها در واقع بهترین محصولات را نشان می دهند؟ در اصل، بدون دسترسی به اطلاعات قابل توجه، آنها به تجربه و گفتگو با کارکنان متکی بودند. اما هیچ راهی برای تایید این یافته ها وجود نداشت.

آنها همچنین نیاز داشتند که بتوانند این اطلاعات را از راه دور دریافت کنند - یعنی مدیریت در محل کارشان در ورشو می خواست که بتوانند وضعیت موجود در چهار فروشگاه دیگر را بدون نیاز به بازدید از آنها جداگانه ببینند. 

سفارشی سازی راه حل

Miniso به محصولات دوربین مدار بسته هایکویژن / Hikvision AI تبدیل شده است، با راه حل ساخته شده توسط فروشنده Volta لهستانی، از جمله دوربین های مدار بسته شمارش افراد ، دوربین های Fisheye و NVRs. این همه با استفاده از پلت فرم نرم افزار HikCentral هماهنگ شده بودند.

دوربین های مدار بسته مرتبا افراد و مشتری ها را شمارش می کنند،  همچنین افرادی که به فروشگاه وارد یا خارج می شوند. با استفاده از این راه حل مدیریت مناسب می توانید محاسبه کنید که تعداد افراد در حال عبور از یک نرخ تبدیل خرید هستند. این همچنین به آنها کمک می کند تا بدانند که آیا استراتژی بازاریابی کار می کند. آنها می توانند اطلاعات بیشتری را تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند آیا میزان ورود افراد به فروشگاه کاهش می یابد یا اینکه این مربوط به تعداد افرادی است که خارج از آن هستند. سپس مدیریت Miniso می تواند به علت این تعداد، همراه با ارقام فروش، به شکل یک تصویر نگاه کند. به عنوان مثال، آیا یک عامل خارجی وجود دارد که خریداران را از طریق گذراندن یا ورود وارد می کند.

بستر مدیریت ویدیو

پلت فرم مدیریت حرفه ای ویدئو به مدیران امکان دسترسی به اطلاعات از دفاتر مختلف و برنامه های تلفن همراه در هر نقطه را می دهد

از آنجا که Miniso همان فن آوری را در تمام فروشگاه های لهستان ایجاد کرده است، می توانند موقعیت های مختلف را مقایسه کنند. این نیز زمانی مفید است که زمان مذاکره برای اجاره با مراکز خرید است. با استفاده از نصب سقف چندین دوربین فیش آی، سیستم می تواند نقشه های حرارت تولید کند. این به مدیران کمک می کند تا مکان های گرم را ببینند و به آنها کمک می کنند تا محصولات را در بهترین مکان برای ارتقاء تخصیص دهند. مناطق گرم نیز می تواند با ارقام فروش مقایسه شود تا بینش های بیشتری از الگوهای خرید ارائه شود.

تمام اطلاعات ارائه شده توسط سیستم هماهنگ شده است، و اطلاعات کسب و کار در هر دو طرح و تصویر اصلی را می توان در HQ Miniso در ورشو پوشش داده شده است. پلت فرم مدیریت حرفه ای ویدئو به مدیران امکان دسترسی به اطلاعات از دفاتر مختلف و برنامه های تلفن همراه در هر نقطه را می دهد. این امر باعث می شود که زندگی گروهی تروریستی بسیار آسان تر باشد زیرا آنها نیاز به بررسی وضعیت در همه فروشگاه ها دارند.

رقابتی شدید

همچنین به این معنی است که همه چیز را می توان به طور همزمان مشاهده کرد، به طوری که آنها می توانند روند در سراسر شبکه فروشگاه ها را شناسایی کنند. بایرون زنگ، معاون رئیس جمهور Miniso لهستان، می گوید: "دقت بالا نرخ تبدیل راه حل های ارائه شده واقعا حل تعدادی از مسائل مربوط به مدیریت ما است. اکنون ما می توانیم به راحتی ببینیم در فروشگاه های دیگر چه چیزی اتفاق می افتد، از جمله نقشه برداری گرما، که مدیریت کل شبکه ها را بسیار کارآمد تر می کند. "

این یک نمونه عالی است که چگونه محصولات مانیتورینگ AI می توانند چشم انداز تصمیم گیری کسب و کار را تغییر دهند. در یک محیط رقابت شدید، مانند یک مرکز خرید یا خیابان بزرگ، داده های روند خرید می توانند به خرده فروشی برای زنده ماندن کمک کنند. در واقع، این کار به خوبی برای Miniso کار می کرد، آنها تصمیم گرفتند از راه حل در فروشگاه های خود در سراسر اروپا استفاده کنند - احتمالا در سال آینده حدود 200 فروشگاه.